2011. május 9., hétfő

Dolgozgattam...

Kép alapján nagyon tetszett Berjo Kraszna-mintája, és már nagyon vágytam rá, hogy elkészíthessem. Először egy arany-fekete alapszínű készült, ez volt a próba, majd jött a kék-fekete. Nem csalódtam, nagyon szép lett, ráadásul mindegyik egy kicsit más, és a variációs lehetőség szinte végtelen. A kék-feketéhez a karkötő egy elemét is kipróbáltam, és nagyon aranyos lett. Talán a középrész díszítése fehérben jobban passzolna a medálhoz, de biztos készül még belőle másik variáció is :) Köszönöm, Joli! Nagy örömet szereztél vele!



A másik minta amibe beleszerelmesedtem, Vezsuzsi Lóránt-virágja, ezt is ki kellett próbálnom, lett belőle egy kicsi és egy dupla virág is. Nagyon megfogott, egyszerű volt elkészíteni, az eredmény pedig csodaszép! Remélem hamarosan karkötő lesz belőle... Köszönöm, Zsuzsi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése