2011. március 28., hétfő

A kezdetek...

Valamikor régen, még középiskolás koromban készültek a gyöngyös lepkék, állatkák és kockák. Ez volt a kezdet, ezért a szívemnek különösen kedvesek. Sokat dolgoztam, tanultam rajtuk, a lepkék pedig most a barkaágat díszítik a vázában...




Az első ékszer amit készítettem, egy medál volt, minta akkor még nem volt hozzá, egy kész darab alapján fűztem, ami egy karkötő volt. Az éppen kéznél levő gyöngyökből készült (a "kezdőkészlet" nagyrésze, és főleg a szebb gyöngyök Anyutól származnak, nála már csak egy doboz mélyén pihentek), és persze nem elsőre lett ilyen, a "tanulópénzt" meg kellett fizetni :) Először a nagyobb fülbevaló készült el hozzá, de nekem egy kisebb, egyszerűbb jobban tetszett. Nyaklánc még nincs hozzá, egy kész, ezüstös alapra szoktam feltenni, a belefűzött karikánál fogva. Aztán jött egy hasonló medál, fekete-fehérben.


A kék medál az első rivoli-befoglalásom, 8 mm-es swarovski rivoli van benne, Maya mintája (Amidala) volt az alap. A rivoli és a csiszoltak kék árnyalatai nem teljesen egyeznek, ezen érdemes lenne még változtatnom.

A lila medál egy nyomtatott minta alapján készült, később megtudtam hogy Okno-medál néven született. Én csak egy elemét készítettem el. Készül hozzá fülbevaló is, és most már a nyaklánc-részét is szeretném igényesen elkészíteni. Először kristály swarim volt csak, de aztán elkészült lilával is, így jobban tetszik, ez lesz a végleges változat.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése