2011. október 3., hétfő

Kék korszak

(Leendő) Dolgozó nő megérdemel egy új táskát, a szép új táska meg egy szép új lógicát... Már rég megtetszett ez a La Nerja névre hallgató bogyó, (minta: Peetje) és most itt volt az alkalom hogy megfűzzem.

Megtetszettek a most divatos virágos kitűzők, gondoltam feldobom eggyel a kabátomat. Miután egy bizsu-boltban felmértem a virágos kitűzők ár-érték arányát (=kínai gagyi horror áron) úgy döntöttem, megoldom s.k. Találtam is a neten segítséget hozzá, és ha nem is lett tökéletes, elsőnek megteszi. Már fel is avattam! És amennyi gyönyörűséget láttam, miközben "szörföltem"... Duplán megérte! :)


3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű bogyó,kíváncsi leszek a kolléganők reakciójára:)Nagyon szép munkák!

    VálaszTörlés
  2. Van egy kis mglepim a számodra! kukkants be érte a blogomba!

    VálaszTörlés
  3. Te sem panaszkodhatsz gyönyörüeket alkodsz
    nagyon tetszenek a munkáid !!!!
    A kék neked azt hiszem a kedvenced , az arcodhoz nagyon illik ez a szín !!

    VálaszTörlés