2011. szeptember 6., kedd

Ella medál, kicsit másképp

Orsi mintája nagyobb méretű rivolira készült, de én mindenképp 8 mm-eset akartam használni. Gondoltam kipróbálom vele, de már az elején nagyon nem hasonlított az eredetire. Orsi segítségét kértem, aki megnyugtatott, jó lesz ez, csak máshogy fog kinézni. Kicsit a gyöngyök méretén is változtattam, és nagyon tetszik a végeredmény, annyira, hogy rögtön kettő is készült belőle. Az rózsaszínen még ott fityeg a damil, de még nem tudom milyen lesz a végleges formája az akasztónak. Egyenlőre a lila sincs a láncra rögzítve, de kedvenc ezüstláncom cserélhető medáljainak sorát fogja bővíteni.
Köszönöm a mintát és a segítséget Orsinak!


3 megjegyzés:

  1. Nagyon helyes kis medálok nagyon jó színekkel,szép minta!Nagyon mutatósak!

    VálaszTörlés
  2. Csak szerénykedsz... igazából nem is segítségre, csak megerősítésre volt szükséged:-))) Örülök, hogy megfűzted, nagyon szép lett!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépséges mindkettő!

    VálaszTörlés