2012. augusztus 18., szombat

Egy kék, egy rózsaszín...

Nem tehetek róla, nem tudok szabadulni az ezüst színű kásáktól... Biztosan az a nagyon kényelmes (és igen, kicsit lusta...) megoldás is közrejátszik ebben, hogy a medálok nagyrészét egy ezüst nyakláncomon cserélgetem, ami olyan mintha pici gyöngyökből állna. Így aztán az ezüst kása rendszeresen felbukkan, de szerencsére sokmindenhez illik, így aztán nem is bánom, inkább feltöltöttem a készleteimet belőle, több méretben is! :)

Elda medált készítettem korábban is, nagyon jó kis minta, így született egy kék is, mivel a közepén lévő capri blue ab swarikat villámgyorsan fel akartam használni valamire, annyira tetszettek.
A kis rózsaszín pedig már korábban is megvolt, de lebontottam és egy kicsit finomítottam rajta :)
Íme az eredmény:


2 megjegyzés: